wit luv

welcome to my blog, feel free to comment below or email me tenggilings@yahoo.com

Sunday, February 13, 2011

Anti-Fans

WAH, tetibe aku terasa hot & glamer mcm artis korea pulak...aku ade ANTI-FAN!!! korang ade???hahahahhahhahahha...

aku kan da warned awl2 sblm ni, klu rase anda akan menjadi BIOL dgn hasil karangan saya, sila JANGAN bace blog saya!!!!!

sibuk2 bace blog aku pastuh trus MERENG!!

kan da kate jangan bace klu xsuke, n klu nyampah tgk ape yg saya tulis kat fb saya, sila la hide or remove saya dr fren list anda, saya xmati pun klu xdpt berkawan dgn anda..SILA PAHAM yer!!!!!!!!!!!!!!!!!


pls TAKE NOTE, yg saya xsuke memaki org sewenang2nya, tp klu saya da start hangin gamaknya susah nak berenti...

SILA AMBIL PERHATIAN, ini blog saya...sesungguhnya sesuka hati saya la nak tulis pasal ape pun...yg penting saya xkacau idup anda dan saya x ngutuk anda..
Salah ke saya suke bercerita pasal kehidupan saya dan keluarga?!!

so skrg sape yg lebih giler??saya ke anda???saya xkacau idup anda n nape anda nak kacau idup saya??malah melibatkan saya pula dlm segala hal anda..saya xmau amik tau walau sekelumit pun...mungkin anda perlu ketatkan sedikit screw di kepala anda itu kot...


klu xsuke, xyah la singgah..saya xmengharapkan persinggahan anda yg mendatangkan masalah kepada saya, oleh itu, PLEASE BEHAVE YOURSELF!

pic: credit to the owner & uncle google!

6 comments:

  1. wah.. blog yang sangat menarik bagi aku.. bagus.. camne nak letak ads tu?

    ReplyDelete
  2. @Nisya
    thanks sya...tukads sila daftar dgn nuffnang yer...nnt die bg tutorial tuk add ads tuh...

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhhhhhhhhhhh....bijakk bijak..ntahnye..kot tak ske tak yah le bace kan? blog mmg tpt untuk siookk sendiri (aku pon dok cite gak psl diri sendiri..i loiiikee)

    ReplyDelete
  4. haha sue depa jeles sbb xda blog... kui3

    ReplyDelete
  5. @k a m i s a

    mmg...wat semak blog aku jek...xyah bace klu xsuke..aku bukan paksa org suh bace pun, klu xbace kena panah petir ke hape ke...

    ReplyDelete
  6. @~~Ticer Wann~~
    wan:perlu la deme jeles kan dgn blog picisan aku ni???harus la create blog sendirik klu da jeles sgt tuh kan...ni tidak, dok mereng kat blog aku...sewel ke hape?

    ReplyDelete