wit luv

welcome to my blog, feel free to comment below or email me tenggilings@yahoo.com

Monday, December 20, 2010

iron baju kat opis....walaupun xde ironnye...biar btul???

betul!!!!aku xtipu...last friday pas amik wudhu baju aku basah...xcited sgt berwudhu ke hape sampai basah kuyup tang dada sampai ke pinggang..dah tuh pakai baju putih plak tuh..

aku pun dok pk, camne la aku nak kuar dr toilet dgn keadaan seksi camtuh, nak cover dgn tudung, ari kejadian pakai tudung awning yg xberapa nak labuh plak..klu pakai tudung bawal mmg leh cover la kan...


aku keringkan tangan kat dryer mcm gambo kat ats sambil berpk...hujung lengan aku pun basah time tuh, pas tgn kering, tetibe lengan baju aku pun kering...ape lg, idea pun tercetus tuk keringkan baju aku yg da seksi tuh...

dengan muke selamba lg xbersalah, aku tarik baju kat bwh dryer tuh n keringkan...mmg superbbbb la..sekejap je kering n paling membanggakan baju aku licin macam baju lepas gosok!!!!

padahal sblm masuk toilet baju aku da kedut 14 ribu agaknya...penemuan yg xdisangka2..so, pas ni klu da agak lmbt nak g opis tuh, bwk je baju kedut g opis..sampai opis leh dok bwh dryer n bg licin...ahhahahahhahahha

pic credit to uncle google..

5 comments:

  1. bagus idea ko ni bear..aku ni da la asik lmbt je dtg skul..cukup2 mase smpai.pg2 mst nk iron bj dlu sbb kalo x aku sejuk nk mandi pg.

    ReplyDelete
  2. tp kan bear..ko agak2 kat skul aku ade ke benda alah ni????

    ReplyDelete
  3. @hazmiza^zain

    baguskan??aku pun tetibe terasa diriku genius pas dpt idea tuh...ahaks

    ReplyDelete
  4. @hazmiza^zain

    a'ah la...bukan sume building de facilities ni tp y not mu suggest kat GB suh install kat toilet teacher..klu die tanye reason, mu jwb gini:

    1) membasmi kuman lebih episen dr lap tgn..since pakai angin panas..
    2) dpt mengeringkan tangan, baju n tudung dlm 1 masa dan menjimatkan masa...
    3) dpt dijadikan iron baju bagi guru2 yg asik lmbt mcm ko!!!

    hahhahahhahahha

    ReplyDelete