wit luv

welcome to my blog, feel free to comment below or email me tenggilings@yahoo.com

Friday, December 17, 2010

aku bengang!!!


aku sgt bengang klu keje org lain jd keje aku...n aku menyampah nak kena buat keje 2 kali!!!!!!!!!!!!!

 aku xpaham dgn org2 yg sume mende nak dirahsiakan, xmau aku tau tp last2, bile da sesak aku jd mangsa tuk settle kan segala mende yg die xboleh buat..padahal keje itu klu awl2 bgtau kat aku, mmg aku buleh tlg settle kan...xyah nak berhari2 nyer setengah jam settled...pastuh sume yg lain dok push aku..aku akan marah tau!!!


yg sorang berahsia xkena tempat n sorang lg xboleh nak sabar..pg td bg, ptg nak..padahal byk procedures yg nak dibuat sblm docs ready..cube la paham..klu wat cpt2 n doc kena reject 4-5 kali, xkena buang mase namenye???bile docs kena reject sibuk salahkan org padahal time nak buat xminta advise dr org yg tau pun, siap kate dr dulu xmau ckp!!!klu xtanya mcm mane org nak bgtau????klu dr dulu xyah berlagak pandai kang senang..jgn jd BODOH SOMBONG...pastu boleh x dgr ckp org, klu org kate procedure xboleh g2, maknanya xboleh la...klu nak bolehkan jugak, jadi invalid la doc tuh...



aku sgt emosional ptg2 ni...haish...

gambar credit to uncle google okeh...

0 comments:

Post a Comment