wit luv

welcome to my blog, feel free to comment below or email me tenggilings@yahoo.com

Monday, June 27, 2011

aku yg dilambung kerinduan...

lagi skali tajuk xde kena mengena dgn n3..aku tetibe suke nak tulis ayat tuh...

kali ni nak update pasal wedding anak buah saya, fatimah zahra a.k.a adek ara!

inilah pengantinnye..

nikah ari sabtu pas zohor ke asar ek?da lupe...so, jumaat mlm kiteorg berkampung la kat umah die..aku tlg part2 bilik dgn antaran jek, lain xusik...

time kenduri adik saya, nanie..die da tanye pasal nak tlg wat antaran..saya ni xla berseni sgt tp buleh la sekadar nak wat antaran tuh..n saya xmengenakan ape2 upah pun kepada beliau, duit bunga2 n brg2 je saya charge..yg lebih2 saya sponsor sudah..kate nolong sedara kan?!
maka antaran die saya lah yg settle kan...

Die bg list 11 dulang antaran, tema coklat gold...so inilah hasil yg saya buleh buat..sebulan sebelum kenduri antaran ni da siap, maklum la aku wat sikit2 pas blk keje, so kena wat awal2..tp xsangka la sebulan sebelum da ready...tp tuk coklat, buah, kek sume jumaat mlm sebelum ari nikah tuh br aku wat..
  • Sireh Junjung 
ikut plan asal, aku mmg x wat sireh..tp mlm jumaat tuh die kate org yg nak wat tuh xsempat wat..so, esok pagi nye tuh aku tlg la orderkan..tu yg bunga lg byk dr sireh..pengantin da xterbuat sume mende..
  • Set Wangian
  • Set Pakaian
  • Set Belt & Wallet
  • Kasut
  • Set Solat (Sejadah n kain pelikat)
Kat umah lain aku decorate kain ni, bile da bg sejadah, lain plak aku tukar ikatan kain ni..yg ni aku mmg xpuas ati!
  • Set Mandian & Tuala
  • Buah-Buahan
ikut plan, pengantin yg kena beli buah n jumaat mlm aku tlg susunkan je..alih2 die lupe nak beli..aku kate xpelah, pepagi sabtu tuh aku lari g pasar beli jap..sbb nak kena order sireh skalikan...so aku kaut je la buah yg ade..xpk pun!
  • Chocolate
  • Kek
  • Bunga Rampai

xtau la mahal ke murah tp tuk 10 dulang antaran ni, reben, polysterin, bunga, manik, bakul, bowl & lain2 kosnye RM245.00..sireh RM30.00..yg lelain aku kira halal jek..malas nak kira..

sila take note, segala decoration bilik pengantin ini adalah hasil tangan saya yg xberseni..simple jek sbb saya xtau plak xde org nak tlg adek ara handle bab ni..maka saya adik beradik dgn berbesar ati membantu beliau...



nikah 28/05/2011 


malam berinai, tema purple..
die ade wat persalinan tuh segala, tp den xlarat dah nak snap, letih gamaknya dr siang berkerja...

reception, tema coklat gold..

pengantin lelaki nye pemalu org eh + pendiam plak tuh...

inilah teman pak lang tuk ari kejadian sbb mak lang da tinggalkan pak lang tuk jd pengapit...sian pak lang xde teman!



inilah gaya photographer pemalas nak bangun..setengah je di snap nyer..siapakah gerangannya?aku lah tuh!!

muhammad danish dgn senyuman gusi beliau!

kak mila d mak andam..mak andam tuk kenduri nanie jugak dulu...senang nak cite dgn kak mila ni...n sbb sume org panggil aku mak ngah, kak mila pun panggil mak ngah gak..




keluarga si pengantin..omak eh, sepupu den..maka anak eh anak buah den ko??ontah la..
gambo ni abg danish haikal yg snap...cantek kan??

dek sobab kuargo da bosa kan, den yg muda belia ni da dpt pangkat nenek..ya ampun!!mujur si aliff anak si watie, xpanggil aku nenek..die panggil mak ngah aje...klu x???jatuh saham den...

0 comments:

Post a Comment