wit luv

welcome to my blog, feel free to comment below or email me tenggilings@yahoo.com

Wednesday, June 8, 2011

rombongan pak mail ke perlis!! ~part 2~

sambungan part 1 yg di karang on 7April..n la ni dah 8june...2 bulan tuk update 2nd part..giler basi cite ni!!!tp ape aku kesah..sukati aku la... :D

kate rombongan tuk kenduri kawen si ayip..tp hampeh 1 gambo pengantin pun tarak..jgn kate pengantin, suasana majlis pun xde...

n ni je gambo pegantin yg aku sempat edit n buh watermark..

malam berinai...kuarga pak mail yg ade di dalam rumah, 3 lelaki yg lain diluar tgh skodeng ape yg buleh dimakan...
gambo2 pengantin yg lain nnt la aku edit...

tuk gambo seterusnya, sila terbalikkan screen monitor yer..aku xtau nape bile upload gambo2 ni sume teonggang terbalik..semak pale aku nak adjust lagik...



ni sume gambo semasa kami berarak setelah berlamaan melepak dirumah jiran tetangga..



semasa majlis makan2...



suke giler dorang ni sume melaram spec si dedek ni (termasuk la aku, kena dera pakai spec tuh)...xcaye???cube tgk bwh...paling teruk, muke aku da rupe katak kembong!!!

en.suhaizul izhar
Puteri Dania Maisara (muke ngantuk)

Muhammad Danish Haikal (dah mcm ihsan, dlm upin ipin)

mcm katak puru!!!aku mencik gambo ni....


en. muhammad suzairie (die la yg mulakan...)

Pn. Siti Mariam Suzainie...

Lepas majlis makan2 kat umah pengnatin tuh, kami balik ke homestay n berkemas tuk bertolak ke langkawi...

time dinner, danish dgn muke merajuk...kena marah dgn mama die rasenyer + mengantuknya pasal ni...n adik yg sibuk dgn menu...ayer sirap 1 die order...




trip abg, kak min, pak lang, mak lang n paksu ke dayang bunting...mak ngah mmg xmau ikut, xsanggup rasenye nak naik bot n pastuh mabuk2 segala...so, mak ngah, nenek n atuk kena tinggal kat apartment n jaga D&D..mak ngah sambung membuta n nenek bwk dorang g pool...

kat padang matsirat...sbb da slalu sgt ke langkawi, maka sume dah xkose nak berposing apatah lg melawat segala..sume sibuk cr kedai tuk lepak n makan ajer...

pencarian berakhir...dr perlis, kiteorg kena cr camera mainan tuk die..akhirnya, ketemu juga di padang matsirat...camera yg berharga RM5..so tanpa pikir aku terus bayar jek...sumenye sbb die nmpk anak wana main snap2 gamba pakai kamera mainan, so die pun nak jugak...nak bg camera kiteorg, mmg x la kan, kang jatuh sia2 jer...so sepanjang ari tuh, die sibuk snap gambo sume mende...

muke tensen!!!sbb??
ari ujan, so kena pakai topi paksu wat tutup pale...xleh cabut sbb paksu yg taruk...takut gamaknya walaupun hati panas!! pantang die dr baby lg, klu taruk topi n segala mende seangkatannya atas kepala die...mula la die cabut n campakkan mende tuh..kami pun xtau pesal tp mmg dr baby lg..klu taruk juga, dgr la die bukak sound...

berakhir sudah perjalanan kami 4hari 3 malam di perlis & langkawi..seronok tp mmg letih...lupe nak snap gambo brg2 yg dorang sopping...tp yg pasti beribu jugak la alang sopping..sampai kena sewa troli besar tuh tuk brg beliau sahaja...brape kali trip anta brg kat jetty dr apartment pun aku xsure..lain kali kite plan lg g jln2 n mengabiskan duit...

0 comments:

Post a Comment