wit luv

welcome to my blog, feel free to comment below or email me tenggilings@yahoo.com

Wednesday, November 24, 2010

majlis besar keluarga kami! ~reception~

alhamdulillah, da selamat majlis nikah tuk my sis seperti yg kiteorg plan b4 tis...so smooth walaupun de certain mende yg xdpt nak elak..

cuaca arituh 17/10/2010, alhamdulillah sgt bagus untuk kenduri kami walaupun sgt panas sampai abis air yg caterer tuh provide & maid abg aku kena masak air lg tuk tetamu, mujur air gula mak aku da prepare siap2..n ais kiteorg mmg da order 3 beg pagi tuh lg...alhamdulillah!

Tgh majlis berlangsung, tetibe mak aku panggil suh bagi duit kat adik lelaki aku tuk beli beras..what???nasi abis ke??mak aku kate ha'ah..so adik aku kuar g beli beras n aku g tanye caterer btul ke nasi abis..tp caterer kate nasi putih yg abis, nasi briani de lg...haish, suspens aku!ingatkan nasi mmg da abis langsung..so, gamaknya de la guest yg xdpt nasi putih..tp xlama pas tuh maid abg aku tlg masakkan lg..

yg paling aku suke pasal caterer ni kan, caterer ni senang nak deal n tuan rumah mmg xyah risau pape. kami tau siap je + service dorang sgt bagus & efficient..eh, bukan promote sbb sedara ke hape tau, tp mmg diaorg sgt bagus..malah, ramai tetamu yg puji makanan dorang sedap..alhamdulillah!!time booking dulu xde pun sebut dpt bubur kacang, tp hari kejadian ade bubur kacang..aku xtau la sape yg bwk tp sedara aku sume kate bukan dorang yg bwk, so caterer tuh la yg provide.kan ke bagus tuh???siap de free desert lg...

gambar2 sepanjang majlis siang tuh...

 inilah family saye..tp adik lelaki saye xmau naik pelamin...

owhhh..perut saye....kena diet balik r..inilah adik lelaki saye yg xmau naik pelamin amik gambo reramai..

 my daddy...

 daddy n adik beliau..ucu...org kuat majlis...


tgk gambo ni br perasan, design baju me n my mom same rupenyer..time beli xperasan pun!!!

 mak ngah n puteri dania maisara yg meragam ptg tuh...saya sudah same colour dgn scallop blkg tuh!!!

pengantin yg kepanasan tp maintain senyum
 
kiddie pack  
           
 bunga telor


for guest @ VIP table


 doorgift







 saya berpuas ati dgn caterer ni...sgt bagus!!!

 abg saye..


pengantin basi yg disuapkan mak mertua!! hahahahhaha

PDM ~Puteri Dania Maisara~

 credit to mutiara services for this pic!

 credit to mutiara services for this pic!

 credit to mutiara services for this pic!
~eh, kereta saya n adik saye pun masuk ke??? 

 credit to mutiara services for this pic!
  meh tlg promote sikit, klu berminat dgn caterer ni bleh click sini


0 comments:

Post a Comment