wit luv

welcome to my blog, feel free to comment below or email me tenggilings@yahoo.com

Wednesday, August 3, 2011

Buffet Ramadhan 2011

Ari ke-3 berpuasa dan aku sedang melilau2 mencari tempat berbuka yang sesuai tuk kuarga ATPN1997.

Da alang-alang aku tgh mencari buffet ramadhan tuk reunion ATPN ni, aku post la skali hasil carian aku kat blog aku ni. tuk sesiapa yang rase mencari2 juge, saya telah memudahkan kerja anda sbb harga yg dipamerkan oleh saya, adalah asli sbb saya da kol dorang tuk check the price okeh.

tuk gathering ni, aku xnak la pilih kat hotel2 sbb kwn2 aku sume, ramai yg da beranak pinak. klu mkn kat hotel2 tuh payah la tuk dorang sbb terikat dgn protokol segala kan..kang kena anak nak membuas kat situ, kite yg pening pale..so, baik pilih tempat yg selesa n sesuai klu bebudak nak main2 pun...senang skit mak2 dorang nak berborak, klu anak2 da g main jauh2..hikhikhik...

ni antara survey yg telah aku buat..budget sume bawah RM60. tp mcm Chakri , branch kat KLCC tuh mahal skit RM75++ rase aku..n kebanyakkan yg tengah KL ni sume harga above RM50. aku xla kisah sgt kat harga tuh sbb aku single mingle tp kesian kat yg da berkuarga tulah..byk plak dorang nak kena kuar blanja nnt. dah la nak raya lagi..

nilah antara hasil carian aku yg maybe berguna tuk korang!

Felda D'saji, Dewan Perdana, Jalan Semarak Kuala Lumpur
Price
Adult: RM52.00 / pax
Child: RM26.00 / pax (6-12years)
         Child: RM10.00 / pax (below 5 years) - Charges for Chair.



Chakri Xpress Restaurant, Alamanda Putrajaya
Price
Adult: RM43.90++ / pax
Child: RM21.90++ / pax (6-12 years)


tuk menu hari2 lain, sila bukak website dorang yer....


Garden Cafe, Alamanda Putrajaya
Price for 3rd week Ramadhan
Adult: RM 49.90++ / pax
Child: RM 24.90++ / pax



Tupai-Tupai (Kuala Lumpur)
Price
Adult: RM52.00 nett / pax
Child: RM26.00 nett / pax

Tupai-Tupai (Bangi)
Price
Adult: RM39.90 nett / pax
Child: RM20.00 nett / pax


Restoran Nelayan, Titiwangsa
Price not include Drinks
Adult: RM35.00 nett/pax
Child: RM17.50 nett / pax (4-12 years)



0 comments:

Post a Comment